• FORD FIESTA R5

silnik: Ford 1.6 Turbo EcoBoost z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zwężka 32mm zgodna z regulaminem FIA
moc maks: 290 KM.
skrzynia biegów: sekwencyjna 5-cio biegowa, Sadev
napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylny
zawieszenie: McPherson - regulowane Reiger
hamulce: wentylowane, 4-tłoczkowe zaciski AP Racing
- 355 mm przód /300 mm tył (asfalt)
- 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter)
felgi: 8"x18" (asfalt) / 7"x 15" (szuter)
masa minimalna: 1200 kg

 
 
   

 

FORD FIESTA S2000

silnik: Ford 1998cc Pipo I4 Duratec S2000. 4 cylindry, 16 zaworów.
moc maks: 280KM przy 8000 obr./min.
maks. moment: 260 Nm przy 6500 obr./min.
skrzynia biegów: sekwencyjna 6-cio biegowa, M-Sport / Xtrac
napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylny
zawieszenie: McPherson - regulowane Reiger
hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca, 4-tłoczkowe zaciski Brembo
- 355 mm przód /300 mm tył (asfalt)
- 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter)
felgi: 8"x18" (asfalt) / 6,5"x 15" (szuter)
masa minimalna: 1200 kg
wymiary: Długość 3958mm , szerokość - 1820mm, rozstaw osi: 2489mm

Starty:
• Rally 1000 Miglia – ERC (22.04 – 24.04.2010)
• Croatia Delta Rally – ERC (14.05 – 16.05.2010)
• Rajd Polski – ERC/RSMP (04.06 – 06.06.2010)
• Geko Ypres Rally – ERC (24.06 – 26.06.2010)
• Bosphorus Rally – ERC (23.07 – 25.07.2010)
• Barum Czech Rally Zlín – ERC (27.08 – 29.08.2010)
• Elpa Rally – ERC (01.10 – 03.10.2010)
• Rallye Antibes Cote d´Azur – ERC (15.10 – 17.10.2010)
• Rajd Barbórka (04.12.2010)
 
• Rally 1000 Miglia – ERC (14.04 – 16.04.2011)
• Croatia Rally – ERC (20.05 – 22.05.2011)
• Bosphorus Rally – ERC (03.06 – 05.06.2011)
• Geko Ypres Rally – ERC (23.06 – 25.06.2011)
• Rali Vinho Madeira – ERC (04.08 – 06.08.2011)
• Barum Czech Rally Zlín – ERC (26.08 – 28.08.2011)
• Rallye Principe de Asturias – ERC (08.09 – 10.09.2011
• Rajd Polski – ERC (23.09 – 25.09.2011)
• Rallye Antibes Côte d’Azur – ERC (14.10 – 16.10.2011)
• Rallye International du Valais – ERC (27.10 – 29.10.2011)
• Rajd Barbórka (04.12.2011)
 
• Rally Sweden – SWRC (09.02 – 12.02.2012)
• Vodafone Rally de Portugal – SWRC (29.03 – 01.04.2012)
• Brother Rally New Zealand – SWRC (21.06 – 24.06.2012)
• Neste Oil Rally Finland – SWRC (01.08 – 04.08.2012)
• 300 Lakes Rally – Mistrzostwa Litwy (17.08 – 18.08.2012)
• Wales Rally GB – SWRC (13.09 – 16.09.2012)
• Rallye de France – Alsace – SWRC (04.10 – 07.10.2012)
• Rally RACC Catalunya – SWRC (08.11 – 11.11.2012) 
Poprzednie samochody  

 

• PEUGEOT 207 S 2000.
Debiut podczas Rajdu Elmot. Samochód przygotowany przez zespół Tomasz Kuchara.

silnik: EW10J4S 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC, pojemność: 1998 cm3
moc maks: 280KM przy 8500 obr./min.
max. moment: 250 Nm;
skrzynia biegów: sekwencyjna 6-cio biegowa, kłowa z systemem cut-off (Sadev)
napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylni
- tylny dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym (Sadev)
- wymienne półosie przód/tył (w wersji szutrowej)
zawieszenie: semi-McPherson; stabilizatory przód/tył - regulowane amortyzatory Peugeot Sport; sprężyny Peugeot Sport
hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca, 4-tłoczkowe zaciski Brembo
- 355 mm przód /300 mm tył (asfalt)
- 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter)
felgi: 8"x18" (asfalt) / 6,5"x 15" (szuter)
masa: 1110 kg (asfalt), 1150 kg (szuter)
 

  • SUBARU IMPREZA STI N12 GR. N
w specyfikacji 2007. Debiut podczas Rajdu Magurskiego. Samochód zbudowany przez stajnię STT Racing Leszka Kuzaja.

Zobacz szczegółowy opis PDF 6MB
 

  SUBARU IMPREZA STI N12 GR. N
w najnowszej specyfikacji 2007. Debiut podczas Rajdu Magurskiego. Samochód zbudowany przez stajnię STT Racing Leszka Kuzaja.

Zobacz szczegółowy opis PDF 6MB
 

  SUBARU IMPREZA STI N12 GR. N
w najnowszej specyfikacji 2006. Debiut podczas Rajdu Mazowieckiego. Samochód zbudowany przez stajnię STT Racing Leszka Kuzaja.

Zobacz szczegółowy opis PDF 6MB
 

  SUBARU IMPREZA STI N11 GR. N
Samochód zbudowany przez firmę Prodrive. Debiut w 2005 roku podczas Rajdu Mazowieckiego.
Starty:
• Rajd Mazowiecki - PPZM 01-02 .04. 20005
• 33 Rajd ELMOT-REMY - RSMP 06-08.05.2005
• 62 Rajd Polski - RSMP 10-12.06.2005
• Rajd Bułgarii - ME 08-10.07.2005
• 6 Rajd NIKON - RSMP 22-24.07. 2005
• 14 Rajd Rzeszowski - RSMP 04-06.08.2005
• 32 Rajd Warszawski - RSMP 16-18.09.2005
• 1 Rajd Wawelski - RSMP 06-08.10.2005
• 33 Rajd Cieszyńska Barbórka - PPZM 18-19.11.2005
• 43 Rajd Warszawska Barbórka - 03.12.2005
• 2 Rajd Magurski - RSMP 09-11.02.2006

 

  SUBARU IMPREZA STI N9 GR. N 
Samochód zbudowany przez firmę Prodrive. Debiut w 2004 roku podczas 32 Rajdu Elmot.
Starty:
• 32 Rajd ELMOT - RSMP 06-08.05.2004
• 61 Rajd POLSKI - RSMP 27-29.05.2004
• 30 Rajd KORMORAN - RSMP 02-04.07.2004
• 5 Rajd NIKON - RSMP 15-17 lipca 2004
• 12 Rajd RZESZOWSKI - RSMP 12-14.08.2004
• 34 Rajd BARUM Czechy - ME 26-29.08.2004
• 8 Rajd AGAPIT - PPZM 24-25.09.2004
• 31 Rajd WARSZAWSKI - RSMP 07-09.10.2004
• 32 Rajd Cieszyńska BARBÓRKA - RSMP 19-20.11.2004
• 42 Rajd Warszawska BARBÓRKA 05.12.2004
 
  • MITSUBISHI LANCER EVO7 Gr.N
Samochód wynajęty na jeden rajd w sezonie 2003.
Starty:
• 12 Rajd Bałtyku - PPZM 15-16.08.2003

 

  • MITSUBISHI LANCER EVO6 Gr.N
Samochód kupiony od Michał Sołowowa w 2004 roku. Choć przeznaczony na auto treningowe to zaliczył 2 rajdy.
Starty:
• 26 Rajd Ziemi Lubelskiej - PPZM 12-13.03.2004
• 4 Rajd Mazowiecki - PPZM 23-24.04.2004
 

• VOLKSWAGEN POLO GTI GR.N2
Samochód przygotowany przez Volkswagen Motorsport. Zaliczył dwa sezony. Jeden w Puccharze PZM a drugi w pełnym cyklu Mistrzostw Polski w 2003 roku.
Starty:
• 31 Rajd Elmot - RSMP 01-03.05.2003
• 60 Rajd Polski - RSMP 29-31.05.2003
• 29 Rajd Kormoran - RSMP 27-29.06.2003
• 11 Rajd Rzeszowski - RSMP 08-09.08.2003
• 51 Rajd Śląski - RSMP 04-06.09.2003
• 30 Rajd Warszawski - RSMP 17-19.10.2003
• Cały cykl Rajdowego Pucharu PZM w 2002 roku

 

• FIAT CINQUECENTO SPORTING GR.A
Samochód którym Maciej z Andrzejem zaczęli swoją przygodę z rajdami.
Starty:
Cały cykl Rajdowego Pucharu PZM w 2002 roku

 

| by Labmatic